mandag den 13. januar 2014

Uke 2 : Tren med Puls

via


Om du er like gammel som meg,
så var ikke Tv titting hverdagskost. 
Jeg tror at barne - tv bare var på tirsdager 
og alt annet jeg kunnee se på  opplevdes som eksotisk.  
"Trim for eldre", var et slikt. 
Jeg benket meg foran tv- en med stol og godt humør. 
Jeg løftet føtter, klappet med hender, vandret rundt stolen
 og hadde det gøy når jeg fulgte øvelsen i takt 
med den eldrende programlederen og pianospillet. 
Det var et lite høydepunkt i seg selv. 





Jeg hadde deja vu til barndomsopplevelsen i stua i dag
Etter en halvtime på ergometersykkelen så fulgte jeg Yngvar på Nrk programmet: "Puls" 
Jeg løftet armer og presset skuldre! 
Jeg lå på bordet og løftet ben
Jeg tok planken
og jeg ble sliten. 

Som den reneste rosabloggeren så sitter jeg her å tøyer ut
og forteller hele verden at du kan få treningstudioet hjem i stua. 
En nrk app og et tastetrykk er alt som skal til .


Phu! 
Dusjen roper!

Denne uka har jeg trent inne, og har vært litt dårligere med hensyn til mat.
Men prosjektet får meg til å trene så ofte jeg har tenkt 
Petrine 

1 kommentar:

  1. Haha, jeg husker Trim for eldre. Det var fast prosedyre (sikkert hver gang jeg var hjemme fra barnehagen.) Meg og en stol i stua.
    Så hun Trim for eldre-dama utenfor T-banen på Furuset en gang, og det var skikkelig stas, hehe.

    SvarSlet