torsdag den 1. januar 2015

Enten photoshop eller et årslangt skippertak.

Denne har jeg lånt fra et sted, men fra hvor??? 


Jeg ser meg i speilet og konstanterer at jeg er for brei i forhold til å føle meg vel. 
Jeg er en skikkelig dårlig på photoshop og jeg er nok derfor ute av stand til å redigere meg både lengre og smalere. Det til tross for at jeg alltid har ønsket meg ti centimeter til og til tross for at yndlignsklær og treningtøy sitter som et pølsekinn slik det er nå. 

Jeg har derfor bestemt meg for tre ting
1) Følge godtestoppen i to måneder på facebook
2) trene litt ofterre og bruke vektklubbappen
3) Lære meg photoshop .. om de to andre punktene ryker så har jeg i alle fall en back up. 

Here we go again. Wenger du med? 

Nann Karin 

1 kommentar:

  1. Jeg klarer ikke godtestopp, men jeg har redusert inntaket.
    Jeg bruker gretheroede.no
    Jeg kjenner igjen det der behovet til å bruke photoshop!

    Jeg har holdt å ett halvårstid(men ikek skrevet noe på bloggen min,litt feigt kanskje)
    Da mannen så på bilder fra 2013 ser jeg tydelig forskjell, og det er bare trist å se hvordan det var...
    Små steg, litt hver dag, langtidsplan, det er det som hjelper, og det er det som er litt kjedelig en dag i januar med marsipan på tilbud og gulrot på kontorpulten!

    SvarSlet