lørdag den 3. januar 2015

om å få plass til drømmen



I hodet mitt har jeg en plan. Den er nok best i hodet, for her har vi knapt nok plass til jakker og annet yttertøy. Jeg har tenkt å finne plass til en tredemølle. Jeg fatter ikke hvorfor det ikke finnes en som kan stå under tak ute. Eller, jeg forstår vel det, det er jo flust av elektriske duppedingser i den. Og elektisitet og fuktighet er en dårlig kombinasjon. Men, vi har så stor plass ute og jeg liker å løpe ute, men jeg kommer meg så alt for sjelden avgårde fra huset, så en tredemølle hadde jeg planer om å anskaffe meg i dag. Dro avgårde til en av de store kjedebutikkene for å handle inn en, men det var flere i byen min som tenkte at de i alle fall skulle ha utstyret i orden om de på en eller annen måte skal være aktive. Jeg ble lovet hjelp om litt, - og det endte med at jeg dro hjem uten et eneste tilbud. Og det var når jeg skulle henge opp yttertøyet og sette skoene på plass at jeg kom på at det kanskje var den beste løsningen. 

Men, vi har gått tur i dag og etter tre timer på skøyteisen i går så var det akkurat passe lengde å gå. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar