onsdag den 2. september 2015

Intervall på nybegynnernivå



Jeg har løpt i dag også. På mandag hadde jeg ikke trodd at jeg skulle gripe muligheten som plutselig utspant seg, da vi måtte vente en liten time på å spise middag. Jeg spratt inn i treningklærne og tok turen ut i skogen. Der var det glattere enn på isen og det var våtere i sjøen og det endte med at jeg løp intervall på stranden. Jeg varmet opp der jeg forsøkte meg i skogen og jeg fortsatte med intervall.

* løp 60 sekunder så raskt jeg kunne* 
* 90 sekunder gange 
Dette gjentok jeg i 8 runder. 

Jeg ble sliten på en helt annen måte enn da jeg løp på mandag, - og har en plan om å forøke intervaller hver onsdag. Målet er jo å øke kondisjon, - bli mer utholdende og bli truffet av bieffekten lettere vekt. Parallelt har jeg to andre prosjekt. Det ene er å trene skuldrer og nakke, samt ta planken daglig. Jeg har en alt for dårlig kroppholdning, og den skal være mye stoltere når jeg entrer julekjolen .  

Jeg legger ut den 15 minutter lange videoen med yoga for nakke og skuldre om det er flere enn meg som trenger større bevegelighet i nakke og skuldre. Den er passe lang og angstrengende 


Jeg gleder meg til fortsettelsen. 

Petrine 

Ingen kommentarer:

Tilføj en kommentar